sâmbătă, 17 august 2013

Am o rană-n suflet

Am o rană-n suflet
Şi e rană grea
Şi nu poate nimeni
Doamne-o vindeca
Am umblat prin lume
Eram rătăcit
Şi satana Doamne
Greu m-a mai lovit


/:Inima mea , inima mea
Strigă-ntruna Doamne
Isus nu mă lăsa:/


Nu te-am ştiut Doamne
Nu te-am cunoscut
Rătăceam în lume
Zi de zi mai mult
Însă într-o toamnă
Într-o noapte grea
M-a lovit Stăpânul
Fiindcă mă iubea


M-am trezit odată
În durerea grea
La spital la mine
Nimeni nu venea
Însă în trei zile
Cum şedeam în pat
Ai venit la mine
Domnul meu cel drag

M-ai luat în ceruri
Şi mi-ai arătat
Ce-am făcut în lume
Şi ce-am meritat
Însă Tu Isuse
Tu nu m-ai lăsat
Şi din mâna morţii
Atunci m-ai salvat


Iar acum Doamne
Vreau să-Ţi mulţumesc
Şi până la moarte
Vreau să te slujesc
Iar acum Doamne
Vreau să-Ţi mulţumesc
Şi până la moarte
Vreau să te slujesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu