luni, 12 august 2013

Esti minunat

Esti minunat si-adevărat
Esti Isus ce din morti ai înviat
Tu ne-ai promis că într-o zi
Sus în cer în vesnicii ne vei răpi

//VREAU SĂ-TI CÂNT,VREAU SĂ TE LAUD
SĂ ÎTI MULTUMESC ISUS CĂCI M-AI SALVAT
CU PUTERE M-AI LUAT DIN ÎNTUNERIC
SI MI-AI ARĂTAT ÎNTELEPCIUNEA TA// (2X)

Sunt atât de fericit
Domnul meu iubit
de iubirea ce mi-ai arătat
Tu-n viata mea

După ploaie si furtună,va veni o zi mai bună
Soarele va străluci mai luminos
După norii plini de ceată,o lumină se arată
E lumina Domnului Isus Hristos

//CINE SE ÎNCREDE-N DOMNUL ARE VIATA MAI FRUMOASĂ
CĂCI LUMINA LUI PĂTRUNDE,SI O LUMINEAZĂ-N DATĂ
DUMNEZEU DIN CER VEGHEAZĂ, SI NE BINECUVÂNTEAZĂ
SUFLETELE CELOR CE SE-NCRED ÎN EL//

Zideste în mine,o inimă
Curată Dumnezeule
Si pune în mine,o inimă
Curată Dumnezeule

//NU MĂ LEPĂDA,DE LA FATA TA
SI NU LUA DE LA MINE,DUHUL TĂU CEL SFÂNT
DĂ-MI IARĂSI BUCURIA MÂNTUIRII TALE
SI UMPLE-MĂ CU DUHUL TĂU CEL SFÂNT//

Si fă ca-ntelepciunea Ta
Totdeauna
Să fie înăuntrul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu