luni, 12 august 2013

Ce sunt eu, ce sunt eu.

Ce sunt eu, ce sunt eu un fir de nisip în vânt,
    Sunt nimic pe Pământ, doar prin Tine sunt ce sunt.

    /: Eu nimic, Tu veşnicie, eu sărac, Tu bogăţie,   

 Ce sunt eu, ce sunt eu, Tu eşti totul Domnul meu. :/   

Ce sunt eu, ce sunt eu o frunză purtată-n vânt,
    Sunt nimic pe Pământ, doar prin Tine sunt ce sunt.

    /: Eu ţărână întinată, Tu al lumii jertfă dată,
    Ce sunt eu, ce sunt eu, Tu eşti totul Domnul meu. :/    


 Ce sunt eu, ce sunt eu o lumină pâlpâind,
    Sunt nimic pe Pământ, doar prin Tine sunt ce sunt.

    /: Eu un păcătos din fire, Tu al lumii mântuire,
    Ce sunt eu, ce sunt eu, Tu eşti totul Domnul meu. :/    


Ce sunt eu, ce sunt eu, o floare tăiată-n vânt,
    Sunt nimic pe Pământ doar prin Tine sunt ce sunt.

    /: Eu durere, chin şi jale, Tu o sfântă sărbătoare,
    Ce sunt eu, ce sunt eu, Tu eşti totul Domnul meu. :/     


 Aşa am fost fără har fără jertfa din calvar,
    Dar acum sunt salvat, prin sfânt sange sunt spălat.

   
/: Îţi aduc azi Osanale, că-s făptura mâinii Tale,
    Te slăvesc, Te măresc, Scump Isuse Îţi mulţumesc,
    Tu îmi eşti a mea iubire, partea mea de moştenire
    Te slăvesc, Te măresc, Te slăvesc Mire Ceresc
/:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu