luni, 12 august 2013

Tu mi-ai fost tarie


Tu mi-ai fost tarie-n  vreme de nevoi
Cand s-au abatut nori negri peste noi
           %Ape mari, suvoaie cand au navalit
              Doar cu Tine Doamne noi am biruit

Cand fiorul mortii-n noapte m-a incercat
Am simtit prezenta Ta neincetat
              %Prin furtuni si  neguri, prin necazul greu
                  Langa noi ai stat Tu mare Dumnezeu

Barca Ta Isuse aicea a ancorat
Cu Tine la carma, mare Imparat
               %Pot sa vina valuri, vanturi mari si ploi
                  Stim ca Tu Isuse esti mereu cu noi

Am simtit Isuse dulce ai Tai pasi
Caci cu nici un chip Tu singuri nu mne lasi
                   %Tot ce ne-ai promis azi s-a adeverit
                       Din nenorocire Tu ne-ai izbavit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu